بیوگرافی خوانندگان

بیوگرافی خوانندگان قدیمی ایرانی و خوانندگان خارجی و دانلود موسیقی های زیبا

بیوگرافی خوانندگان

بیوگرافی خوانندگان قدیمی ایرانی و خوانندگان خارجی و دانلود موسیقی های زیبا

جادوی ژاپنی

سلام.امروز می خوام براتون از خدای موسیقی بنویسم.هر کس به موسیقی هایش گوش می دهد روحش به پرواز در می آید(البته بی شک!):کیتارو

به‌نظر می‌رسد امروزه‌ کیتارو به‌حدی‌ شناخته‌ شده‌ باشد که‌ برای‌ نوشتن‌ درباره‌ی‌ او و آثارش‌ به‌ بیوگرافی‌ صرف‌ محدود نشویم‌ و مطمئن‌ باشیم‌ که‌ علاقه‌مندان‌ به‌ آثار او (سبک‌ New Age ) می‌دانند نام‌ اصلی‌ او ماسانوری‌ تاکاهاشی‌ است‌ و در چهارم‌ فوریه‌ی‌ پنجاه‌ سال‌ پیش‌ در شهر تویوهاشی‌ و در خانواده‌ای‌ روستایی‌ به‌ دنیا آمده‌ است‌.
با این‌حال‌ در روزگار فقر اطلاعات‌ موسیقایی‌ و در روزگاری‌ که‌ با کمال‌ تأسف‌ مکتوبات‌ موسیقی‌ حکم‌ کبریت‌ احمر دارد و تفاوت‌ میان‌ سبک‌های‌ رایج‌ به‌ آسانی‌ دریافت‌ نمی‌شود، آن‌قدر باید نوشت‌ و نوشت‌ تا در حافظه‌ی‌ فرهنگی‌ ثبت‌ شود که‌ کیتارو آهنگ‌ساز ژاپنی‌ است‌ و موسیقی‌ او را در ژانر Newage و با سبک‌ «الکترونیک‌ پیشرفته‌» رده‌بندی‌ می‌کنند. فقر اطلاعات‌ موسیقایی‌ حکم‌ می‌کند که‌ سیر در آثار موسیقایی‌ کیتارو را با معرفی‌ اجمالی‌ آثار او آغاز کنیم‌.
خصلت‌ روستایی‌ کیتارو هنوز هم‌ با اوست‌ و در آهنگ‌های‌ اتمسفریک‌ او، اصوات‌ طبیعی‌ همچون‌ رودی‌ همیشه‌ جاری‌ و جادویی‌ جاودانی‌ به‌گوش‌ می‌رسد. موسیقی‌ او تا حدی‌ مایه‌ور از خصلت‌های‌ عرفانی‌ شرق‌ دور است‌، عرفانی‌ که‌ آموزه‌های‌ بودا را با آموزه‌های‌ «ذن‌» طی‌ اشراق‌ ناگهانی‌ به‌ ذات‌ اشیا در هم‌ آمیخته‌ و رهاورد آن‌، دیدن‌، گوش‌ دادن‌ و درک‌ رازهای‌ طبیعت‌ است‌. این‌ شناخت‌ به‌ ما می‌گوید که‌ جریان‌ رود هرگز و هرگز تکرار نمی‌شود، هر چند به‌گوش‌ ناآشنا صدای‌ رود تکراری‌ باشد. به‌ همین‌ نسبت‌ هم‌ ملودی‌های‌ دل‌نشین‌ کیتارو و عبور او در بسترهای‌ ملودیک‌ شفاف‌ و ظاهراً تکراری‌، برای‌ کسانی‌ که‌ به‌ موسیقی‌ کلاسیک‌ عادتمندند، گاه‌ ملال‌آور به‌نظر می‌رسد. اما اگر به‌ فلسفه‌ی‌ موسیقی‌ کیتارو برگردیم‌، درمی‌یابیم‌ که‌ او موسیقی‌اش‌ را از دل‌ طبیعت‌ می‌داند، چنان‌که‌ خود می‌گوید: «این‌ موسیقی‌ در ذهن‌ من‌ نیست‌، از بهشت‌ است‌ که‌ به‌ درون‌ جسم‌ من‌ می‌رود و از انگشتانم‌ در قالب‌ موسیقی‌ فوران‌ می‌کند».
بهشتی‌ که‌ کیتارو از آن‌ سخن‌ می‌گوید در آثارش‌ بسامد بالایی‌ دارد. حتی‌ اولین‌ آلبوم‌ انفرادی‌ او نیز با نام‌ بهشت‌ به‌ بازار عرضه‌ شد. همچنین‌ در آثار دیگر او به‌ کلمه‌ی‌ Heaven بسیار برمی‌خوریم‌ که‌ همان‌ بهشت‌ است‌. دیگر از نمادهای‌ مورد علاقه‌ی‌ کیتارو ماه‌ (Moon) است‌ و رود. اما بی‌نیاز از گفتن‌ است‌ که‌ معروف‌ترین‌ آثار او در آلبوم‌های‌ جاده‌ی‌ ابریشم‌ (Sitlc Road) عرضه‌ شد. در حقیقت‌ چهره‌ای‌ که‌ از کیتارو در آلبوم‌ Tenkai ارائه‌ شد، موجب‌ شد تلویزیون‌ ملی‌ ژاپن‌ ساخت‌ موسیقی‌ مجموعه‌ی‌ تلویزیونی‌ جاده‌ی‌ ابریشم‌ را به‌ کیتارو واگذار کند، مجموعه‌ای‌ دیدنی‌ که‌ از تلویزیون‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ نیز پخش‌ شد.
سازهای‌ اصلی‌ کیتارو، گیتار آکوستیک‌ و سینتی‌ سایزر است‌. او ابتدا و در دوران‌ دبیرستان‌ علاقه‌ی‌ خود به‌ موسیقی‌ را با ساز گیتار پی‌ گرفت‌ و در همان‌ دوران‌ گروهی‌ به‌ نام‌ آلباتروس‌ (Albatros) تأسیس‌ کرد. پس‌ از آن‌ و در سال‌ 1970 وارد گروهی‌ شد که‌ فومیا میاشیتا، موسیقی‌دان‌ نامی‌ آن‌زمان‌ ژاپن‌، آن‌ را تأسیس‌ کرده‌ بود. این‌ گروه‌ دو آلبوم‌ در سبک‌ راک‌ پیشرفته‌ منتشر کرد و در سال‌ 1976 منحل‌ شد.
کیتارو در سال‌ 1972 میلادی‌ و طی‌ سفری‌ به‌ اروپا با کلاوس‌ شولز ــ که‌ در دوره‌ای‌ از فعالیت‌هایش‌ شکل‌ پیشرفته‌ای‌ از موسیقی‌ الکترونیک‌ را در ژانر راک‌ تجربه‌ کرده‌ ــ دیدار می‌کند. این‌ دیدار به‌ پیدایش‌ اولین‌ سینتی‌ سایزر کیتارو می‌انجامد. البته‌ باید گفت‌ شولز هم‌ کار با سینتی‌ سایزر را از 1972 شروع‌ کرده‌ است‌ هر چند در اولین‌ آلبوم‌ انفرادی‌اش‌ استفاده‌ چندانی‌ از سینتی‌سایزر به‌ چشم‌ نمی‌آید.
سینتی‌ سایزر امکانات‌ و قابلیت‌های‌ فراوانی‌ در جهت‌ تولید اصوات‌ مورد نظر کیتارو مهیا می‌کند. تجربیات‌ کیتارو تمرینات‌ او در زمینه‌ی‌ ساخت‌ اصوات‌ غیرمعمولی‌ و نزدیک‌ شدن‌ به‌ ایده‌آل‌های‌ صوتی‌، در نهایت‌ به‌ تولید اولین‌ آلبوم‌ انفرادی‌ کیتارو در سال‌ 1978، با نام‌ Tenkai می‌انجامد که‌ در آمریکا با نام‌ سفر عِلوی‌ و در آلمان‌ با نام‌ Astral Trip معرفی‌ می‌شود.
دهة‌ هفتاد همچنین‌ دهه‌ای‌ست‌ که‌ در آن‌ کیتارو طی‌ مسافرتی‌ طولانی‌ به‌ کشورهای‌ آسیایی‌ به‌ جمع‌آوری‌ ذهنی‌ مواد موسیقایی‌ آثارش‌ می‌پردازد. آشنایی‌ با معارف‌ شرقی‌ خاصه‌ در هند و آسیای‌ جنوب‌ شرقی‌ و آشنایی‌ عمیق‌ با ریشه‌های‌ سنتی‌ سرزمین‌ مادری‌اش‌، به‌ روشنی‌ در آثار متکامل‌ بعدی‌ او، نظیر ماندالا، دیده‌ می‌شود.
با این‌که‌ اکثر کارشناسان‌ موسیقی‌ کیتارو را تحت‌ ژانر New Age طبقه‌بندی‌ می‌کنند، او خود علاقه‌ دارد آن‌را موسیقی‌ روحانی‌ بنامد و این‌ خصلت‌، الهام‌ گونگی‌ موسیقی‌ را برای‌ او تأکید می‌کند. در جایی‌ می‌گوید: «گاهی‌ تعجب‌ می‌کنم‌، هرگز تمرین‌ نمی‌کنم‌. من‌ قادر نیستم‌ که‌ نت‌ بنویسم‌ یا بخوانم‌. برایم‌ عجیب‌ است‌ که‌ این‌ موسیقی‌ کیست‌؟ من‌ ترانه‌هایم‌ را می‌نویسم‌، در حالی‌ که‌ آن‌ها ترانه‌های‌ من‌ نیستند.»

کیتارو در سال‌ 1980 جایزة‌ NHK را به‌ خاطر آلبوم‌ Silk Road تصاحب‌ می‌کند. در سال‌ 1983 با یوکی‌ ازدواج‌ می‌کند که‌ بعدها از هم‌ جدا می‌شوند.
همسر دوم‌ او، کیکو نام‌ دارد که‌ در سال‌ 1998 با کیتارو به‌ تایوان‌ می‌رود و در کنسرت‌ او، کیبورد می‌نوازد و هم‌ اکنون‌ دو فرزند دارد.
کیتارو در طی‌ سال‌های‌ سال‌ فعالیت‌، با کمپانی‌های‌ مختلفی‌ مانند پولیدور، برای‌ انتشار آثارش‌ قرار داد می‌بندد و در حال‌ حاضر طرف‌ قرارداد او شرکت‌ "Domo Record" می‌باشد. وی‌ بعدها به‌ آمریکا می‌رود و در سال‌ 1989 در «وارد» و در محدوده‌ی‌ کوه‌های‌ راکی‌ کلرادو استودیویی‌ تأسیس‌ می‌کند. استودیوی‌ شخصی‌ او در ژاپن‌ نیز کیتارو را همچنان‌ در قلب‌ طبیعت‌ نگه‌ می‌دارد، جایی‌ که‌ کیتارو به‌ کوه‌ فوجی‌ می‌رود و در دامنه‌های‌ آن‌ طبل‌ می‌نوازد، جایی‌ که‌ موسیقی‌ کیتارو در پیوند با ذات‌ طبیعت‌ و در هماهنگی‌ کامل‌ با اصوات‌ طبیعی‌ شکل‌ می‌یابد و جاری‌ می‌شود.
از دیگر آثار معروف‌ او می‌توان‌ به‌ آلبوم‌ روشنایی‌ روح‌ که‌ در سال‌ 1987 با کمک‌ میتی‌ هارت‌ منتشر کرده‌، اشاره‌ داشت‌ که‌ این‌ اثر در بخش‌ New Age نامزد دریافت‌ جایزه‌ی‌ گِرِمی‌ شد. در همین‌ سال‌ وی‌ تور کنسرت‌ زنده‌ای‌ در آمریکای‌ شمالی‌ برپا می‌کند که‌ موجب‌ شهرت‌ بیش‌تر او و فروش‌ دو میلیون‌ نسخه‌ از آثارش‌ می‌گردد.
آلبوم‌ KoJiki (بر اساس‌ کتاب‌ KoJiki ) در سال‌ 1990 تصنیف‌ می‌شود که‌ تمهای‌ ژاپنی‌ آن‌ بسیار شنیدنی‌ است‌ و کیتارو بر اساس‌ موفقیت‌ این‌ اثر تور کنسرت‌ دیگری‌ در شهرهای‌ بزرگ‌ آمریکا به‌ اجرا می‌گذارد.
آلبوم‌ رؤیا را در سال‌ 1992 منتشر می‌کند که‌ در تعدادی‌ از آهنگ‌های‌ آن‌ جان‌ آندرسون‌ به‌عنوان‌ خواننده‌ با صدایی‌ گوش‌نواز و قدرتمند کیتارو را همراهی‌ می‌کند. در این‌ اثر همکاری‌ سازهای‌ ارکستر سمفونیک‌ چهره‌ای‌ دیگر به‌ موسیقی‌ کیتارو می‌بخشد.
هر چند کیتارو به‌دنبال‌ جایزه‌ گرفتن‌ نبوده‌ است‌، اما برای‌ دو فیلم‌ بهشت‌ و زمین‌ (1993) و خواهران‌ سونگ‌ جایزه‌ی‌ طلایی‌ بهترین‌ موسیقی‌ فیلم‌، جایزه‌ی‌ بین‌المللی‌ فستیوال‌ فیلم‌ هنگ‌ کنگ‌ و جایزه‌ی‌ اسب‌ طلایی‌ تایوان‌ را می‌برد. بهشت‌ و زمین‌ در ایران‌ منتشر شده‌ است‌ و از خواهران‌ سونگ‌ تنها یک‌ آهنگ‌ در مجموعه‌ای‌ جعلی‌ به‌نام‌ جادوی‌ ماه‌ به‌ بازار عرضه‌ شده‌ است‌.
اما بی‌گمان‌ یکی‌ از پرمایه‌ترین‌ آثار کیتارو آلبوم‌ ماندالا است‌ که‌ در قسمت‌های‌ بعد به‌ تفصیل‌ خاستگاه‌ فلسفی‌ آن‌ را بررسی‌ خواهیم‌ کرد. این‌ آلبوم‌ همان‌گونه‌ که‌ از نام‌ آن‌ برمی‌آید، حاوی‌ برداشت‌های‌ کیتارو از آموزه‌های‌ هندو است‌ و در سال‌ 1994 تصنیف‌ شده‌ است‌. تحول‌ کیتارو در این‌ آلبوم‌ همچنان‌ ادامه‌ دارد و بی‌شک‌ این‌ تحول‌ پویا و اصیل‌ بی‌نسبت‌ با ذات‌ و زندگی‌ او نیست‌.
وی‌ سال‌ها بعد و در سال‌ 1999 اثری‌ بسیار زیبا و دل‌انگیز به‌ نام‌ Thinking of You خلق‌ می‌کند و بار دیگر به‌ مؤلفه‌های‌ آشنای‌ موسیقی‌اش‌ باز می‌گردد، مؤلفه‌هایی‌ که‌ نشان‌ می‌دهد در کارهای‌ کیتارو احساسات‌ بیش‌ از تکنیک‌ جای‌ دارد، چنان‌که‌ خود می‌گوید: «احساسات‌ مهم‌ترین‌ جزء موسیقی‌ من‌ است‌.»

http://www.echoes.org/graphics/Kitaro.jpg

http://img58.exs.cx/img58/1637/kitaro5ne.jpg

http://www.gepr.net/kitaro.jpg

http://www.kotiposti.net/mritala/kitaro.gif

وب سایت رسمی کیتارو

نوشته محمد سنجری

برگرفته از سوره مهر

دانلود Moon flower

نظر یادتون نره

linkin park

لینکین پارک:

تاثیرگذار ترین فرد گروه Linkin Park کسی نیست جز چستر . نام کامل او چستر بنینگتن است که در 20 مارچ 1976 در فونیکس اریزونا متولد شد . موسیقی سرگرمی بزرگ او می باشد که او اموختن موسیقی را از سالگی شروع کرد. او می گوید: ((اوایل تا سر حد مرگ تمرین می کرد . عاشق اواز خواندن بودم ان هم با صدای خشن و خش دار تا جایی که احساس می کردم حنجره ام ناراحت شده است.)) اولین سازی که چستر یادگرفت پیانو بودولی بعد از مدتی به خواندن روی اورد . چستر در سال 1994 از مدرسه واشنگتن فارغ التحصیل شد . یکی از کارهایی که او در دوران نوجوانی خیلی دوست داشت اسکیت روی برف بود که به خاطر این عشق 47 بخیه روی سرش خورده و این باعث شد که از این عشق خود جداشود و به الکل روی اورد عادتی همین حالا هم با ان دست به گریبان است ( چستر قبل از ان که الکلی شود یک معتاد به کوکائین بود ) . چستر فقیر ترین فرد گروه به حساب می اید . او انقدر فقیر بود که نتوانست برای خود و سامانتا ( همسر چستر ) حلقه ازدواج بخرد . اما مشکل حلقه به راحتی حل شد . سامانتا تصویر یک حلقه منحصر به فرد را طراحی کرد ( سامانتا یک طراح است ) و چستر هم ان را یکی از دوستانش که یک مغازه کوچک خالکوبی داشت می دهد و او می پذیرد که تصویر این حلقه را به عنوان هدیه ازدواج انها روی انگشت حلقه انها خالکوبی کند . (چستر 14 خالکوبی در بدنش دارد که اولین خالکوبی را در سن 18 سالگی بر روی شانه خود انجام داد ) . این ازدواج را می توان به عنوان یکی از خاطره انگیزترین ازدواج های دنیا نام برد . ولی چه فایده چون چستر و سامانتا می خواهند از هم جداشوند و بر سر کفالت بچه خود مشکل دارند . ( شاید این هم از اثرات معروف شدن باشد . ان ازدواج کجا این جدایی کجا .) از مساله خودمان دور نشویم . از گروه های مورده علاقه چستر می توان به دیپ پارپل و لدزپلین اشاره کرد که او اعتقاد دارد که این دو گروه خدایان عرصه موسیقی بودند .

PHOENIX

نام کامل او دیوید مایکل فارل است که در 8 فوریه 1977 در پلی مات ماساچوست از خانواده ای کاتولیک متولد شد . این پسر بعد ها نام خود را فونیکس نهاد . تا کلاس دوم یک کاتولیک به حساب می امد اما بعد از این تاریخ به کلیسای پروتستان ها رفت و این مصادف بود بت حرکت خانواده اش از ماساچوست به ایالت میشن ویگو . فونیکس کار خود را با گروه کوچک

Tasty Snax شروع کرد که شیوه اهنگ های این گروه بعد ها پایه گذار موسیقی لینکین پارک شد . فونیکس در اوایل به گیتار علاقه مند شد و گیتار را از مادرش اموخت . فونیکس ساز های دیگری چون پیانو . ویالون و ویالون چکو را می تواند به راحتی بنوازد ولی همیشه دوست داشت درامر شود . او می گوید : (( هیچ وقت فکر نمی کردم که روزی بیسیست شوم و این باعث تعجب خودم شده .)) فونیکس در دانشکده های زیادی تحصیل کرده است ولی کالج UCLA پل موفقیت و ورود او به دنیای موسیقی بود جایی که با براد اشنا شد. ( فونیکس و براد هم اتقی بودند ولی هیچ گاه در مورده تشکیل یک گروه موسیقی با یکدیگر صحبت نکردند فقط ان دو با هم تمرین می کردند .) بعد از گذشت چند وقت از تشکیل گروه هایبرید تئوری ( لینکین پارک ( و در زمانی که گروه اوایل موفقیت بود فونیکس گروه را ترک کرد تا با گروه سابق خود یعنی Tasty Snaxدر یک تور چند ماهه یاری کند. و در این مدت گروه برای ضبط البوم هایبرید تئوری نوازنده بیس مهمانی را به نام کیلی چریستز را دعوت کرد تا کار گروه لنگ نباشد . و بعد از مدتی که گروه چند نوازنده بیس متفاوت را در نبود او اورده بودند به او اخطار شدیدی دادند که باید حتما به گروه ملحق شود و فونیکس هم که موفقیت های گروه رادید تصمیم به بازگشت گرفت

Mr Hahn

جوهان از والدینی کره ای در 15 مارچ 1977 در گلندال کالیفرنیا متولد شد. او در دوران دبیرستان شیفته هنر های بصری بود و در کنار ان عشق به موسیقی هم کورش کرده بود.جو هم مانند مایک در کالج در رشته تصویر گری تحصیل می کرد و بعد از یک سال با ساخت قسمت های از انیمیشن ((قلمرو اشباح)) شهرت اندکی برای خود دست و پا کرد و این شهرت راهی بود برای طراحی غول ها و هیولا های تخیلی . جو اولین اهنگ خود را در دوران دبیرستان ساخت و یک بار هم اجرا کرد . جو یک مشکل داره و اون هم دوشخصیتی بودن اونه و اسم شخصیت دوم اون هم (رمی) هستش . او یک چیز بد دیگه هم در وجود خودش دارد و ان هم دروغ گو بودن او است. به خاطر این کار های جو ( بهتره بگیم رمی چون جو یک ادم اروم و بعضی وقت ها کسل کننده است ) والدینش او را نزد روانشناس بردند ولی هیچکدام از روش های درمانی موثر واقع نشد و هنوز جو و رمی با هم زندگی می کنند. به همین علت اعضای گروه در کنسرت ها از هواداران به خاطر بی احترامی های احتمالی او می خواهند که ناراحت نشوند. در حال حاظر مغز متفکر و اصلی گروه در ساخت کلیپ ها خود جو می باشد .جو با کارگردان های بزرگی مثل ناتان کوکس هم همکاری کرده و برای چند گروه کارگردانی کرده و کلیپ ساخته که بهترینشون اهنگ Cold از گروه Static X می باشد

 

 

برگفته از سایت آموزش ایرانیان

نظر یادتون نره

یه آهنگ دیگه از محسن نامجو

سلام.امروز یه آهنگ خیلی خیلی قشنگ از محسن نامجو برای دانلود می گذارم.اسمش بگو بگو هست.حتما دانلود کنید.

دانلود کنید

+

نظر یادتون نره

evanescence

سلام.امروز بدون مقدمه می ریم سراغ ایوانسنس:

اگر به دنبال معنای لغوی evanescence باشین شاید تو بعضی از دیکچنریها همچین کلمه ای رو پیدا نکنین ولی در لغت evanescence به معنایی غیر قابل کنترل هستش.
گروه evanescence نه سال پیش توسط ben moody و amy lee که هم مدرسه ای بودن به طور کاملا اتفاقی تشکیل شد.
amy lee خواننده و آهنگساز21 ساله و ben moody هم گیتاریست و آهنگساز 28 ساله گروه هستن که البته ben moody حدود 1 سال پیش بنا به دلایلی از گروه جدا شد. دیگر اعضای این گروه john lecompt که گیتار میزنه william boyd که بیسیست هستش و rocky gray درامر گروه هستن terry blasmo هم از گروه the cold جایگزین ben moody شد.
زادگاه این گروه هم ارکانزاس و شهر کوچک لیتل راک هستش.
قبل از آلبوم جاودانه fallen چند آلبوم دیگه هم درست شده بود که public نشدن و فقط حدود 200 کپی از آنها تهیه شد.
در مورد سبک آهنگها هم باید بگم gothic rock هستش . آلبوم fallen حدود 17 ماه پیش release شد و 43 هفته در top 10 بیلبورد بود .5.3 ملیون کپی تو آمریکا و 12 ملیون کپی هم در کل دنیا فروش داشت . من خودم 15 ماهه که دارم 11 تا آهنگ fallen رو گوش میکنم ولی هنوز هم آهنگهاش برام جذابن و تکراری نشدن
یکی از مهمترین دلایل موفقیت fallen اینه که 7 سال رو این آلبوم کار شده به طور مثال آهنگ my immortal مربوط به سال 98 هستش
خصوصیت منحصر به فرد آهنگهای evanescence که اونها رو از هر نظر با بقیه آهنگها متمایز میکنه شعر های فوق العاده پر معنی و عمیق اونهاست . آهنگهایی مثل my immortal و tourniuet و imaginary و ... دارای بالاترین سطح محتوا هستن . به نظر من amy lee و ben moody قبل از اینکه آهنگساز خوبی باشن شاعرهای قابلی هستن.
در مورد آلبوم fallen همونطور که گفتم 11 تا آهنگ داره که آهنگهای bring me to life,hello,my last breath , taking over me , going under ,haunted رو amy lee نوشته و آهنگهایimaginary , every body’s fool , my immortal ,whisper رو ben moody نوشته که متن آهنگهاش از آهنگهایی که amy lee ساخته بهتره آهنگ tourniquet رو هم rocky gray درامر گروه نوشته که مال گروه سابقش یعنی soul embraced هستش که یک گروه christian metal بوده و اصطلاحا این آهنگ cover شده (به اجراهای یک artist از یک artist دیگه میگن cover )
در سایت www.evanescence.com میتونید دست نوشته های amy lee رو پیدا کنید.

شاید یکی از دلایلی که evanescence در ایران خیلی طرفدار نداره اینه که تا معنای آهنگها رو نفهمی از آهنگاشون خوشت نمیاد . یعنی نقطه قوت آهنگاشون متن شعرهاشون هستش و نه موسیقی آهنگاشون ولی به محض اینکه متن آهنگاشونو برای خودت ترجمه میکنی دیوونه این گروه میشی
در ضمن آلبوم بعدیشون هم قراره اوایل سال جدید (میلادی) به بازار بیاد
در مورد amy lee هم باید بگم دوست پسرش shaun morgan از گروه seether هستش که آهنگ broken رو هم با هم خوندن.
amy lee به گروه korn خیلی علاقه داره و جدیدا آهنگ thoutless اونها رو تو کنسرتهاشون اجرا میکنن.
ben moody هم که از band جدا شد برای avril lavigne و jessica simpson چند تا آهنگ ساختش.
حالا میرسیم به آهنگ bring me to life که احتمالا همتون شنیدینش:
این آهنگ sound track فیلم evil dead هم هستش و paul mccoy از گروه stones 12 هم در اون خونده و خیلی راحت evanescence رو به اوج شهرت رسوند هفته ها در صدر چارتها بود و خیلیها از جمله من رو جذب این گروه کرد.
نکته جالب هم اینکه amy lee در یکی از مصاحبه هاش گفته بود که این آهنگ باعث شده که یک نفر از خودکشی کردن منصرف بشه
ویدیو این single بینهایت عالی ساخته شده و در کشور رومانی و در ژانویه 2003 درست شده
برای download این ویدیو و همچنین پشت صحنه اون میتونین به سایت www.evanescence.com مراجعه کنین .
نکته جالب در مورد ساخت این ویدیو اینه که amy باید واقعا از یک دیوار صاف بالا میرفته که البته اون هم این کار رو میکنه!
ویدیو بعدی اونها going under بود که در آلمان و همچنین LA ساخته شد ویدیو موفق بعدی my immortal بود که در بخش قدیمی شهر بارسلون اسپانیا ساخته شد و ویدیو آخرشون هم every body’s fool بود که در LA ساخته شد. هر چند من معتقدم هر 11 تا آهنگ fallen توانایی single شدن رو داشتن
در مورد جوایزی که evanescence دریافت کرد باید یک توضیح مقدماتی بدم:
همونطور که میدونید در امریکا جشنواره های زیادی در مورد موسیقی بر گزار میشه و یکی دو تا نیست مثل : AMA american music awards – VMA video music awards – teen choices awards – much music awards – billboard – grammy – WMA world music awards و خیلیهای دیگه ولی باید بهتون بگم اسکار موسیقی و پر ارزش ترین جوایز در دنیای موسیقی grammy هستش که جایزش به شکل یک شیپور طلاییه بعد از اون هم VMA که مال mtv هستش
evanescence تقریبا در تمامی فستیوالهای بالا nominee (کاندیدا) شده بود. در grammy هم تو 5 بخش کاندیدا بودن که 2 تاشو بردن best new artist – best hard rock performan

سایت رسمی ایوانسنس

برگفته از سایت آموزش ایرانیان

تو پست های بعدی هم آهنگ my immortal رو برای دانلود می گذارم.

نظر یادتون نره


climbing the walls

سلام.امروز آهنگ محشر climbing the walls رو از بک استریت بویز برای دانلود می گذارم.حتما دانلود کنید.

climbing the walls

نظر یادتون نره

backstreet boys

سلام.امروز از بک استریت بویز براتون می گم:

زندگینامه بک استریت بویز
 
نام گروه:BACKSTREET BOYS(BSB)
تاریخ تشکیل: 1993-فلوریدا امریکا.

اعضاء گروه:

1-NICHOLAS GENE CARTER
نام هنری:NICK CARTER
اسامی مستعار:NICKY-CHAOS-FRACK
تاریخ تولد: 28 ژانویه 1980-نیویورک.
قد: 183 سانتیمتر.
روابط مهم:PARIS HILTON---2004.
برادر:AaRON CARTER---خواننده.
موارد دیگر: وی آموزش غواصی نیز دیده است.


2-ALEXANDER JAMES MCLEAN
نام هنری:AJ MCLEAN
اسامی مستعار:ALEX-MR.COOL-BONE
تاریخ تولد: 9 ژانویه 1978-فلوریدا امریکا.
موارد دیگر: وی در کـودکـــی مدل بوده است- وی به الکل
اعتیاد مختصری داشته و از افسردگی نیز رنج میبرد.

3-BRIAN THOMAS LITTRELL
نام هنری:BRIAN LITTRELL
اسامی مستعار:BRI-B-B ROK
تاریخ تولد: 20 فبریه 1975-کنتاکی امریکا.
قد: 173 سانتی متر.
همسر:LEIGHANNE LITRELL----ازدواج: 2000.
پسر:BAYLEE---3 ساله.


4-KEVIN SCOTT RICHARDSON
نام هنری:KEVIN RICHARDSON
اسامی مستعار:BOO-TRAIN
تاریخ تولد: 3 اکتبر 1971 کنتاکی امریکا.
قد: 185 سانتی متر.
همسر:KRISTIN RICHARDSON---ازدواج: 2000 .
موارد دیگر: وی مربی رقص نیز میباشد.



5-HOEARD DWAINE DOROUGH
نام هنری:HOWIE DOROUGH
اسامی مستعار:SWEET D-HOWIE D
تاریخ تولد: 22 آگوست 1973-فلوریدا امریکا.
قد:168 سانتی متر.

جوایز دریافتی:
WORLD MUSIC AWARDS-BILLBOARDS AWARDS




آلبومها:
1996/1997 Backstreet Boys:
1999 Millennium:
2000 :Black & Blue
2001 The Hits: Chapter One:
2005 Never Gone:

شمار آلبومهای بفروش رفته: 75 میلیون.
 
 

برگرفته از نقاش آموزش

تو پست بعدی هم آهنگ climbing the walls رو برای دانلود می گذارم.

نظر یادتون نره

بیابان

سلام.یه آهنگ از محسن نامجو برای دانلود می گذارم.اسمش بیابانه و شعرش از شاملو هست.دانلودش کنید.قشنگه.

دانلود کنید

نظر یادتون نره